Bijna zover... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Anne Haar - WaarBenJij.nu Bijna zover... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Anne Haar - WaarBenJij.nu

Bijna zover...

Blijf op de hoogte en volg Anne

04 Augustus 2012 | Nederland, Utrecht

Hallo allemaal!

Nog maar 10 dagen en dan zit ik in het vliegtuig op weg naar het verre oosten. Omdat jullie natuurlijk niks van mijn avonturen willen missen (en ik jullie ook niet zo lang kan missen), zal ik proberen jullie via deze blog zoveel mogelijk op de hoogte te houden;).

Liefs

• 04 Augustus 2012 - 22:00

Koen:

Succes met de blog! Ik heb het ooit eens geprobeerd toen ik maar een maandje weg was en ik hield het niet lang vol. Hopelijk doe jij dat beter! ;-)

• 04 Augustus 2012 - 22:15

Mama:

Lieve Anne, ik ga je nu al missen. Ik wens je een fantastische reis en ben blij dat Koen je de eerste weken gaat vergezellen.

• 05 Augustus 2012 - 16:53

Lisanne:

Totaaaaal niet geinteresseerd

Grapje:D Ik word je vaste follower! (of is dat ook een grapje? huh? Grapje? Ik snap niet)

• 05 Augustus 2012 - 23:34

Nienke:

LEUK!!! Ik hou je in de gaten ;)

Alvast heel veel plezier!

Liefs Nienke

• 06 Augustus 2012 - 20:52

Marlot:

Jup Lisanne wordt je vaste follower, in de zin van ze gaat je heel sneaky ( en creepy) door Azie volgen...
    Maar eerst is het tijd voor een afscheidsparty!!